Preporuke za majstore

Moderator: BokeYGTi

lada za pocetnike

Preporuke za majstore

Post by lada za pocetnike » Sat Feb 02, 2008 9:26 pm

Cao svima, interesuje me da li neko moze da mi predlozi dobrog elektricara za ladu samaru, mehanicara

Goxxy

Post by Goxxy » Mon Feb 04, 2008 9:51 am

Može, ali u kom gradu? :roll:
[url=http://www.flickr.com/photos/goxxy][img]http://www.goxxy.net/vaz/2.gif[/img][/url]

lada za pocetnike

Post by lada za pocetnike » Mon Feb 11, 2008 10:19 pm

Ne mogu da verujem kakav sam "pocetnik", izvinjavam se u Beogradu bi mi trebao neki majstor, pa eto ako neko ima neku preporuku....

hvala

djape1977

Post by djape1977 » Tue Feb 12, 2008 10:41 am

autoelektricar Mica 063/8921333, zemun
radi struju na mojim automobilima vec godinama, moja preporuka, ja za te pare necu ruke da prljam, zna znanje
j***** auto bez kardana

lada za pocetnike

Post by lada za pocetnike » Wed Feb 13, 2008 9:27 pm

Hvala na preporuci, trazi se jos dobar mehanicar

Burga

Post by Burga » Wed Feb 27, 2008 11:58 pm

Dobrog mehanicara u BGD-u imate, ako treba pomoc javite se. Nebih da dajem podatke od coveka dok ne pitam. Inace odrzava moju ladu od kada je kupljena, posto sam ja drugi vlasnik.
Pozdrav, [email protected]

Gile
Automobil: Lada niva / Lada 110

Post by Gile » Wed Apr 08, 2009 12:50 am

Ljudi, ima li neko iskustva sa servisom "Ruski" kod hipodroma? Cuo sam da su dobri ali i malo skupi... :)

jeronimo
Automobil: vaz21214-20

Post by jeronimo » Fri Apr 10, 2009 8:26 pm

naprotiv, skupi a neefikasni i glavni alat im je čekić od pola kile.... kad to vidim bežim bez obzira :D
osnivač radionice verovatno ima znanja(to ne vredi jer on čak ni ne naplaćuje nego jedna gospodja za pultom) ali su mu majstori šou bar je tako bilo kad sam ja bio pre otprilike godinu dana.... a skuplji je od 50 do 100 % u odnosu na konkurenciju....
" :) Prva,druga,kuplung,treća ruski ti je menjač sila :) "

Gile

Post by Gile » Fri Apr 10, 2009 11:51 pm