Lada klub Srbija

Udruzenje ljubitelja automobila Lada
It is currently Thu Aug 16, 2018 6:08 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Preporuke za majstore
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 9:26 pm 

Cao svima, interesuje me da li neko moze da mi predlozi dobrog elektricara za ladu samaru, mehanicara

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Feb 04, 2008 9:51 am 

Može, ali u kom gradu? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Feb 11, 2008 10:19 pm 

Ne mogu da verujem kakav sam "pocetnik", izvinjavam se u Beogradu bi mi trebao neki majstor, pa eto ako neko ima neku preporuku....

hvala

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 10:41 am 

autoelektricar Mica 063/8921333, zemun
radi struju na mojim automobilima vec godinama, moja preporuka, ja za te pare necu ruke da prljam, zna znanje

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Feb 13, 2008 9:27 pm 

Hvala na preporuci, trazi se jos dobar mehanicar

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Feb 27, 2008 11:58 pm 

Dobrog mehanicara u BGD-u imate, ako treba pomoc javite se. Nebih da dajem podatke od coveka dok ne pitam. Inace odrzava moju ladu od kada je kupljena, posto sam ja drugi vlasnik.
Pozdrav, burga2001@yahoo.com

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Apr 08, 2009 12:50 am 

Automobil: Lada niva / Lada 110
Ljudi, ima li neko iskustva sa servisom "Ruski" kod hipodroma? Cuo sam da su dobri ali i malo skupi... :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Apr 10, 2009 8:26 pm 

Automobil: vaz21214-20
naprotiv, skupi a neefikasni i glavni alat im je čekić od pola kile.... kad to vidim bežim bez obzira :D
osnivač radionice verovatno ima znanja(to ne vredi jer on čak ni ne naplaćuje nego jedna gospodja za pultom) ali su mu majstori šou bar je tako bilo kad sam ja bio pre otprilike godinu dana.... a skuplji je od 50 do 100 % u odnosu na konkurenciju....

Profile  

Post subject: